Vælg en side

Center for Meaning 

Center for Meaning hjælper enkeltpersoner og organisationer med, at opdage mening og værdi i livet og på arbejde. Alle har en vilje til mening, at se deres liv i en meningsfuld kontekst, og denne betydning kan ikke gives udefra. Det skal opdages indefra, og det er sandt, uanset om man er en enkeltperson, der drømmer om større ejerskab af sit liv, eller man er leder i en virksomhed og ønsker større klarhed i, hvilken retning virksomheden skal tage. Ansvar og retning kommer indefra. Dette skulle skinne igennem i et nyt logodesign.

Bomærket (symbolet) leder tankerne hen på en blomst set ovenfra. Blomsten er et symbol på det ubegrænsede potentiale. Det står for fornyelse, transformation, optimisme og menneskets udvikling. C‘et (forbogstavet) er placeret i midten, og symboliserer kernen/centeret i hvert menneske.

Bomærket former en cirkel som symbolisere helhed, harmoni, evighed, men også bånd og forbindelse. 

Jeg har inspireret mig af ord og sætninger som: indre triumf, balance, growth, “Søgen efter mening i tilværelsen”. 

Virksomhed: Center for Meaning
Rolle: Designer
Kategori: Logodesign, identitet, print, branding